tisdag 13 januari 2015

Sy-året 2014

Det har varit ett fantastiskt syår 2014. 
I juli åkte jag på mitt första Sy-Lan till Immeln i Skåne. Det var en helt underbar upplevelse, att få träffa 25 personer till som tycker det är lika roligt att sy och prata om tyger, mönster, modeller och alla tillbehör som man bara måste eller inte alls måste ha. Jag fick flera nya härliga vänner här och det gav mersmak.
Det blev ytterligare två Sy-Lan under året, ett i Malmö på Sic Designer i september och ett med gruppen som "Syr garderoben med en plan" på Sjöviksgården. Två väldigt roliga Lan där jag fick sytt en massa och lärde mig ännu mer om hur man gör för att få ett proffsigt resultat. Dessutom träffade jag fler härliga människor som älskar att sy.

Ja det har varit mycket sömnad under året och jag började fundera på hur mycket jag hade sytt 2014. Jag vet att det hamnat en del i garderoben och att det sytts en del presenter som inte kommit med på bild men i stort sätt så blev det så här:



2 kommentarer: